Lopšelis-darželis yra bendrojo ugdymo įstaiga su specialiosios paskirties grupėmis, skirtomis vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos, intelekto, kompleksinius ir kitus raidos sutrikimus. Nuo 2024 m. specialiosiose grupėse taikomas sensorinės integracijos modelis. Specialiųjų grupių aplinka yra struktūrizuota ir stimuliuojanti, raminanti ar aktyvinanti vaiko sensorinius pojūčius.

         Lopšelis-darželis pavadintas knygos „Nežiniuko ir jo draugų nuotykiai“ (aut. N. Nosovas) herojaus Nežiniuko vardu, todėl fizinės aplinkos kuriamos „Nežiniuko miesto“ tema. Kuriant aplinkas yra vadovaujamasi nuostata, kad lauko ir vidaus aplinkos yra kuriamos dermėje, aplinkos turi būti saugios, vaikiškos, vertingos, visapusiškai naudojamos, ugdymą(si) stimuliuojančios bei kuriančios gerą nuotaiką vaikams ir bendruomenei.

       Įrengiant Nežiniuko miestą, koridoriuose ir laiptinėse yra žaismingai išpieštos sienos, ant sienų pakabintos vaikų pažintinius gebėjimus lavinančios dekoracijos ir ugdomosios manipuliacinės sienelės, imituojančios parką, pievą, miesto gatves. Įrengtos STEAM sienelės, vaikų bibliotekėlės su erdvėmis vaikų knygų skaitymui, erdvės vaikų piešimui ir kt. Plėtojant principą „grupės be sienų“ vaikams įrengti vaikų ugdymui papildomi kabinetai: multisensorinis kabinetas, išmanioji erdvė,  menų studija, sporto salė, muzikos salėje įrengta erdvė vaikų žaidimams – kamuoliukų baseinas ir kt.

         Lopšelio-darželio visa ugdomoji, meninė, kūrybinė ir kita edukacinė veikla organizuojama kryptingai ir nuosekliai, pagal bendruomenės sukurtas mėnesio temas. Pavyzdžiui: gegužės mėnesio tema – ,,Šeimą šaunią aš turiu“, birželio mėnesio – ,,Margaspalvė mano vaikystė“ ir t. t. Kiekvieną mėnesį, pagal temos turinį, vykdoma kryptinga edukacinė veikla kiekvienoje grupėje, organizuojami renginiai bendruomenei, šventės, edukacinės išvykos, eksponuojamos foto ir vaikų kūrybinių darbelių parodėlės, organizuojamos edukacinės išvykos ir programos muziejuose ir kt.

            Lauko teritorijoje sukurtos ugdomosios veiklos erdvės: lauko klasė, vaikų kūrybiškumo – piešimo erdvė, ekologiniai daržai, kompostavimo edukacinė erdvė ir kt. Vaikų sveikatinimui ir aktyvumui įrengtas vaikų motorikos ir pojūčių lavinimo takelis, pastatyta daugiafunkcinė žaidimų aikštelė su tvora, suformuotas kalnelis, vidiniame kiemelyje įrengta lauko treniruoklių erdvė. Vaiko patirtinei veiklai įkurtos STEAM laboratorijos, pastatytas šiltnamis ir kt. Lauko erdvės, bendradarbiaujant su tėvais (globėjais), yra kuriamos tikslingai ir turi edukacinę prasmę.

         Lopšelyje-darželyje įrengtos ir veikia pastovios bendrojo ugdymo grupės, skirtos lopšelio amžiaus, 3 metų, 4 metų, 5 metų, priešmokyklinio amžiaus vaikams, t. y., vaikai su grupės darbuotojais kiekvienais kalendoriniais metais pasikeičia grupės patalpomis. Grupių fizinės aplinkos yra pritaikytos vaikų ugdymui ir ugdymuisi pagal skirtingą amžių ir poreikius.

         Nuo 2022 metų įgyvendinamas ekologijos ugdymo modelis, lopšelis-darželis įsijungė į Lietuvos EKO mokyklų tinklą. Ekologijos ugdyme dalyvauja visa darbuotojų komanda, kuri rūšiuoja, tausoja energiją, pritaiko vidaus ir lauko aplinkas, vykdo ekologinius projektus, bendradarbiauja su socialiniais partneriais skleidžiant gerąją darbo patirtį ir kt. Vaikai tyrinėja, rūšiuoja, dalyvauja ekologiniuose projektuose, dalyvauja edukacinėse išvykose, tausoja energiją, naudoja gamtinę medžiagą. Šeima rūšiuoja, tausoja energiją, dalyvauja EKO veiklose kartu su vaikais, ekologinis ugdymas tęsiamas namuose.

        Nuo 2016 m. lopšelis-darželis pripažintas sveikatą stiprinančia mokykla (šalies lygmeniu), nuo 2019 m. lopšelis-darželis yra pripažintas Aktyvia mokykla (šalies lygmeniu). Pagal šias programas visose grupėse organizuojamos vaikų fizinį aktyvumą skatinančios ir sveikatą stiprinančios veiklos, organizuojami fizinį aktyvumą skatinantys renginiai (akcijos, orientacinio sporto varžybos ir kt.).