LOPŠELIO-DARŽELIO VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
Lopšelio-darželio veiklos kokybės įsivertinimo tikslas – stiprinti besimokančią lopšelio-darželio bendruomenę, kurioje įsivertinimo procesas tampa integraliu lopšelio-darželio veiklos dalimi, laiduojančia individualius kiekvieno lopšelio-darželio nario ir lopšelio-darželio organizacijos pokyčius, siekiant aukštesnės lopšelio-darželio veiklos kokybės.
Pagrindiniai įsivertinimo uždaviniai:
- Identifikuoti lopšelio-darželio veiklos stipriąsias puses, kylančius iššūkius ir numatyti mokyklos veiklos tobulinimo gaires;
- skatinti lopšelio-darželio bendruomenės diskusiją apie ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo aukštą kokybę ir jos siekį;
- skatinti lopšelio-darželio refleksiją, savianalizę ir bendradarbiavimą kaip vienus iš pagrindinių profesinės veiklos tobulinimo būdų;
- skatinti kiekvieno lopšelio-darželio bendruomenės nario atsakomybę ir kartu visos mokyklos atsakomybę už veiklos kokybę;
- remiantis įsivertinimo metu surinktais įrodymais, kurti lopšelio-darželio vadybos sistemą.
Kauno lopselio-darzelio “Nežiniukas” įsivertinimo ataskaita (2023 metai)